Advertisement

Fener İspanya'yı Fethetti: 67-70


Evimde Digiturk olmadığı için dolayısıyla maçı TV'den seyredemedim.. Euroleague.net sayesinde takip ettim. İlk yarıyı 34-28 yenik kapadığımızı görünce "Bu maçı da kaybettik" dedim içimden.. Galatasaray-Benfica maçı biter bitmez PC'yi açtım bir baktım ki almışız.. Mutlu oldum.. :)

SALON: Palau Olimpic de Badalona

HAKEMLER: Luigi Lamonica - Christos Christodoulou - Luis Lopes

JOVENTUT BADALONA (67): Demond Mallet 13 (4 ribaund- 6 asist), Pau Ribas 5 (3 ribaund- 2 asist), Bracey Wright 10 (2 ribaund- 2 asist), Luka Bogdanovic 7 (1 ribaund), Simas Jasaitis 15 (2 ribaund- 1 asist), Jan Jagla 7 (2 ribaund- 1 asist), Sonseca Hernandez 4 (3 ribaund), Henk Norel 2 , Ferran Lavina 4 (5 ribaund), Pere Tomas

FENERBAHÇE ÜLKER (70): Marques Green 5 (2 ribaund- 6 asist), Mirsad Türkcan 7 (9 ribaund), Rasim Başak (2 ribaund), Damir Kaan Mrsic 8 (1 ribaund- 1 asist), Gasper Vidmar 6 (3 ribaund- 1 asist), Hakan Demirel, Enes Kanter 3 (3 ribaund), Oğuz Savaş 8 (2 ribaund), Devin Smith 12 (4 ribaund- 2 asist), Emir Preldzic 17 (8 ribaund- 1 asist)

1.PERİYOT: 13-19
2.PERİYOT: 22- 9
3.PERİYOT: 11-14
4.PERİYOT: 21-28

Özellikle 2.periyotta şok geçirmişiz... 9 sayıda kalmak çok berbat bir durum.. Neyseki ikinci yarı durumu toparlamışız. Skor dağılımı da oldukça hoş.. Ancak Emir Preldzic bugün beklenenin üstünde oynamış. 17 sayı-8 ribaund ile... Geriye kalan adamlar da tek haneli sayı üretmişler.. Bu da demek oluyor ki bu takım topun paylaşımını iyi yapıyor ve takım olmuş... Hakkaten de olmuş. Pazartesi günü yorgun argın Oyak Renault maçına çıkacaklar ve ben tribündeki yerimi alacağım... Badalona galibiyeti kutlu olsun Fenerbahçe'ye...
Fener İspanya'yı Fethetti: 67-70 Fener İspanya'yı Fethetti: 67-70 Reviewed by Adsız on 23:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.