Advertisement

"Daha Bi Karizma Dimi?"

Artık inandım.. Hani derlerdi ya Damir'in koca koca adamları bile kendine hayran bıraktığına..

3-4 yıldır sıkı bir TBL takipçisiyim.. Her maçı izlerim TV'de. Zaman buldukça salonda canlı da izlerim maçları.. E hal böyle olunca annemi de alıştırdım artık.. En çok da "SENİN ADAM"a...


Senin Adam= Damir MRSİC


FB maçlarını izlerken "Senin adam oynuyor mu?" der, kaç sayı attı ne yaptı?


Dün sevgili Anıl'ın Salsabasket'teki "Sene 95- Yer Netaş" başlıklı yazısınu gösterdim anneme. İnanır mısınız kim bu demeden tanıdı, biraz dikkatli bakınca.. "O zamanlar çok toymuş." kelimeleri döküldü ağzından.. Bir de 95 senesindeki resimleri ile şuanki resimlerini kıyasladım, onları da gösterdim.. Gelen cevap "Daha bi karizma dimi?" oldu..


İşte o zaman, mutluluk mavi çocuk oynadı bahçemizde.. Volim te dedim içimden Damir'e...
"Daha Bi Karizma Dimi?" "Daha Bi Karizma Dimi?" Reviewed by Adsız on 18:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.