Advertisement

Vay Meriç Tunca Vay!

Şu malum olay. Ahmet Kandemir ve Yücel Platin'e yönelik yapılan suçlamalar... Kandemir aklandı. Yücel Platin cephesinde bir gelişme yok. Zaten şu ana kadar ortada sadece suçlama var, kanıt yok, soruşturma yok.

Hürriyet gazetesinden Meriç Tunca Ahmet Kandemir'in oynadığı sözde kuponu yayımlamış ve tamamen rezil bir gazetecilik örneği göstermişti. Nitekim Kandemir aklanınca kendisinden konuyla ilgili bir cevap gelmedi de.

Doğru dürüst basketbol koçu yetişmeyen ya da yetişenlere de şans verilmeyen şu ülkemizde değerli antrenörleri karalamak ne kadar da kolay. Nitekim biz Türk milletinin en pis huyudur, çok fena karalarız, sallarız, atıp tutarız ama gel gelelim ispatta elimizde hiç bir şey yoktur. Meriç Tunca da bomba haber yapacağım derken rezil olmuştur.

Kendisiyle 25 Haziran 2010 tarihinden bir mailleşmem oldu. Kaya Peker, Neven Spahija'nın Fenerbahçe Ülker'e transferleriyle ilgili. Yazdıkları aynen şu:

Sevgili kardeşim..


Şimdi arkadaşlar google’a bakarken senin bloğu görmüşler.

Ben de baktım..

Benim 1 Haziran’da hem internet sitesinde hem de gazetede yazdığım Fenerbahçe Basketbol Takımı transferleri ile ilgili yazıma tabiri caizse sallamışsın!

Bugün 25 Haziran..

Bak bakalım oraya yazılanların kaçta kaçı gerçekleşmiş..

Kaya demişim Kaya gelmiş..

Aydın Örs demişim gelmiş..

Spahija kesin demişim o da gelmiş..

Oğuz’u tutturamamışım ki, onun da Efes’in kapısından nasıl döndüğünü bir ara yazarım, öğrenirsiniz..


Sevgili kardeşim..

Daha final serisi devam ederken Kaya Peker’i Türkiye’de yazan tek gazeteci benim..

Sallama değil gerçek..

Eğer Fenerbahçe Basketbol Takımı’ndan doğru haberler (?) almak istiyorsanız, sen ve senin bloğunu takip edenler beni takip edecek..

Genelde hiç kimseye cevap vermem..

Sana değer verdiğimi düşünebilirsin..

İyi çalışmalar, kolay gelsin..


Meriç TUNCA Hurriyet.com.tr Spor Md


Ben de diyorum ki burası blog. Benim düşüncelerim,istediğimi yazarım ama hiç kimseyi ispatsız, kanıtsız suçlamam! Geleceğim nokta şudur ki, bana dediklerini kendin bir gazetede yapıyorsun... Sen ülkede en çok satan gazetelerden biri olan Hürriyet'in spor müdürü olarak iki basketbol adamını tek seferde karalamayı nasıl beceriyorsun Tunca? Ve açık söylüyorum ne seni ne de haberciliğini seviyorum. Ki sevmeyen de çoğunlukta, biliyorum. Ne ekersen onu biçersin atasözümüz ne kadar da yerinde söylenmiş. Nasıl hala Hürriyet'te barınabiliyorsun şaşırıyorum...


Değerli abim Anıl (Salsa) daha uzun ve güzel bir şekilde yazmış suçlamalarla ilgili. Ona da buradan yazdıkları için kocaman teşekkür etmek istiyorum. Suskun kalmamalı, suçsuz insanlar yıpratılmamalı.


Hala onurun ve gururun varsa çıkarsın ve Ahmet Kandemir'den özür dilersin Meriç Tunca...


Son olarak Meriç Tunca ile olan maili neden koydun diye soracak olursanız, bu maili doğru haberler yapan (?) Tunca'nın benim yazdıklarımdan rahatsız olduktan sonra, benzer bir şekilde ve bir gazetede yaptığı asılsız haberle karşılaştırın...

Vay Meriç Tunca Vay! Vay Meriç Tunca Vay! Reviewed by Adsız on 15:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.