Advertisement

Mahmudi Hakemlere Ateş Püskürdü

Olin Edirne'ye son topta kaybeden Galatasaray Café Crown'ın tecrübeli koçu Oktay Mahmudi, maç sonunda zehir zemberek açıklamalarda bulundu. Açıklamaların tam metni şu şekilde:

"Benim canım acıyor. İnsanların emeğe karşı olan saygısızlığını görmemek için en iyisi buralardan gitmek. İstifa mı etmek gerekir? İnsanların uyanması ve bu çirkefliği durdurmak için istifa mı etmek gerekir? Şu anda burada bulunmaktan tiksiniyorum."

Oktay Hoca'dan böyle bir açıklama beklemezdim doğrusu. Yıllardır efendiliğini koruyan, saygın bir koç. Bu açıklamadan sonra değeri düştü gibi algılanmasın fakat bu durumdan yakınan o kadar koç var ki. En basit örneği Yücel Platin. Sonra Nihat İziç... Daha da arttırabiliriz bunları. Son saniyede kaybetmenin verdiği sinir ve hazmedememezliğin de bu açıklamaları tetiklediğini düşünüyorum. Zira Galatasaray Café Crown kazansaydı bu açıklamalar yine gelir miydi? Sanmıyorum.
Mahmudi Hakemlere Ateş Püskürdü Mahmudi Hakemlere Ateş Püskürdü Reviewed by Adsız on 16:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.