Advertisement

Williams; "Arena'da Forma Giymek İçin Sabırsızlanıyorum"

Beko Basketbol Ligi'nin 18. haftasında 16 Şubat 2014 Pazar günü Anadolu Efes'i konuk edecek Pınar Karşıyaka'da, Spor Toto Türkiye Kupası maçları öncesinde transfer edilen ABD'li power forvet Jawad Hason Williams, yaptığı açıklamada; "Karşıyaka Arena'da forma giymek için sabırsızlanıyorum" dedi.

Pınar Karşıyaka'da Leo Lyons yerine Fransa'dan Paris Levallois'ten transfer edilen ABD'li oyuncu, İzmir'e uğramadan Spor Toto Türkiye Kupası maçları için doğrudan Ankara'ya geçti. Ankara'daki 8'li final ilk maçında Türk Telekom'a karşı fazla etkili olamayan Williams, yarı finalde Fenerbahçe Ülker'e karşı attığı 16 sayıyla maçın en skorer ismi olmayı başardı. Final maçında da Anadolu Efes'e karşı mücadele edip, Türkiye kariyerine kupa ile başlayan Williams, yarınki Pınar Karşıyaka-Anadolu Efes maçıyla İzmir'deki ilk maçına çıkmaya hazırlanıyor.

Bir süre NBA'de Cleveland Cavailers forması da giyen ve 19 Şubat Çarşamba günü 31. yaş gününü kutlayacak Jawad Williams, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Türkiye kariyerine kupa ile başlamasından dolayı çok mutlu olduğunu, bu başarılı çizgiyi devam ettirmek istediğini söyledi.

Takımda yer alan Dixon ve Diebler'ı daha önceden tanıdığını kaydeden Williams, "O nedenle gelirken hiç kaygı yaşamadım. Tüm takım arkadaşlarımla tanışınca da çok rahatladım" dedi. Williams, statü gereği ULEB Euro Cup'taki Ratiopharm Ulm maçında oynamamanın kendisi açısından zor olduğunu belirterek, "Ancak takımın kazanması çok önemliydi" dedi.

Karşıyaka Arena'daki atmosferden çok etkilendiğini dile getiren Williams, "Geçen sezon Paris Levallois'le Pınar Karşıyaka'ya rakip olmuştum ama Pazar günü daha farklı olacak. Burada oynama fırsatı yakalamış olmak bile beni çok mutlu ediyor. Karşıyaka Arena'da forma giymek için sabırsızlanıyorum" diye konuştu.
Williams; "Arena'da Forma Giymek İçin Sabırsızlanıyorum" Williams; "Arena'da Forma Giymek İçin Sabırsızlanıyorum" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 19:59 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.