Advertisement

Erdemir'de Beklenen Son

Erdemirspor, beklenildiği gibi Beko Basketbol Ligi’nden çekildiğini bugün resmen ilan etti.

Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları yönetiminin bir süre önce profesyonel spor faaliyetlerinden maddi desteği çekmesinin ardından spor  tesisleri ve konutlarını tahliye etmesini istediği Erdemirspor Kulübü’nün, bir otelde düzenlenen genel kurulunda, faaliyet ve denetim kurulu raporları ile yönetim ve denetim kurullarının ibrası oy birliğiyle kabul edildi.

Tek listeyle gidilen seçimlerde, Erdemirspor Kulubü yönetim kurulu üyeliklerine; Kaan Böke, Sedat Alkan, Mehmet Serhan Özdoğan, Burçin Yürüten ve Tunç Kaynak seçildi.

Genel kurulun ardından gazetecilere açıklamalarda bulunan Erdemirspor  Kulübü yeni yöneticisi ve ERDEMİR Genel Müdür Yardımcısı Kaan Böke, basketbol takımının kapatılması planlarının olduğunu belirterek, “Yeni yönetim amatör sporu desteklemeye hazır. Burada herkesi bize destek olmaya davet ediyoruz” dedi.

Bir gazetecinin “Önümüzdeki sezon Beko Basketbol Ligi’nde yer almayacak mısınız?” sorusuna Böke, “Evet, takımımız yer almayacak” yanıtını verdi. Yeni yönetimin daha sonra görev dağılımı yapacağı bildirildi.

Bu arada Erdemirspor'un ligden çekilmesinin ardından, eğer Ereğli ekibi lige katılım haklarını başka bir kulübe satmazsa, TB2L ekibi Yeşil Giresun Belediye'nin önümüzdeki sezon Beko Basketbol Ligi'nde mücadele etmesi bekleniyor.

Erdemir'de Beklenen Son Erdemir'de Beklenen Son Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 16:29 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.