Advertisement

Mike Benton İTÜ'de


Fanatikbasket'ten aldım haberi. Birinci kaynaktan duyduğunu söyledi. Geçen yıl Pınar Karşıyaka forması altında izlediğimiz Benton'u kadroya katmışlar. 2005-2006'dan beri TBL'ye çıkma uğraşı veren, bunun için İbrahim Kutluay-Tolga Tekinalp-Harun Erdenay gibi deneyimli oyuncuları bile kadroya katan fakat playofflarda elenen İTÜ, bir yıl daha kaybetmek istemiyor belli ki. Bu sezon ligde inişli çıkışlı performans çiziyorlar. Playoff'a girmemeleri sürpriz olur. Takımdaki diğer yabancı Lee Dukes ile beraber takımın 2. yabancısı oldu böylece Benton. Sezona Yunanistan'ın Ilyakos takımında başladı, oynadığı 9 maçta elde ettiği istatistikler kötü düzeyde. Ama belli ki bir huzursuzluk var. Yoksa Benton'u biliyoruz hepimiz. Ben TB2L için aşırı kaliteli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Rahat 15-20 sayılarda dolaşacaktır. TBL'de blok istatistiklerinde hep ön sıralardaydı, boyalı alanda çok rahatlatacaktır İTÜ'yü. Vallahi ben de özledim İTÜ'yü, çıksalar mı artık bu sene :)
Mike Benton İTÜ'de Mike Benton İTÜ'de Reviewed by Adsız on 23:04 Rating: 5

1 yorum:

Fanatik Basket dedi ki...

harun erdenay'ın coachluğa gelmesiyle çıkışa geçtiler, mike benton da çok iyi transfer ama 1.lige çıkma şansları pek yok bence..

birinci favorim hacettepe üniversitesi, geniş kadrosu ve doğan hakyemez'in gelişiyle trabzonspor'un da çıkması muhtemel. itü'nün işi zor..

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.