Advertisement

İddaacıları Sevindirdik #1


Eveeet, İddaa'da ilk defa önerdiğim maçların hepsi birden tuttu. Eğer oynayan varsa, kazandırdığım için ne mutlu bana. Tutan maçlar;


Bornova Bld - Mersin BŞB (Mersin BŞB)
Genç Telekom - Olin Gençlik (Olin Gençlik handikaplı)
Efes Pilsen - Beşiktaş Cola Turka ( Beşiktaş Cola Turka handikaplı)
Uşak Belediye - FWM Işıkspor ( FWM Işıkspor)

İlerleyen haftalarda da umarım tahminlerimimi tuttururum. :)

Not: Genç Telekom - Olin Gençlik maçını handikap değişmeden önce yazdığımdan dolayı doğru tahmin olarak ele aldım. Yanlışlık olmasın. Eğer handikap değişmeden bu maça oynadıysanız kuponunuz tutmuş sayılır.

Şuana kadar;

Toplam tahmin: 26
İsabetli tahmin: 19
İsabetsiz tahmin: 7

İddaacıları Sevindirdik #1 İddaacıları Sevindirdik #1 Reviewed by Adsız on 22:57 Rating: 5

5 yorum:

Miraç dedi ki...

arkadaşım niye yanlış bilgi veriyosun? hepsi falan tutmadı. ben oynadım verdiğim maçları, kupon yattı.

genç telekom olin'i 70-67 yendi, sen tahminlerini siteye yazdığında olin'in +2.5 handikapı vardı, 3 farkla yenilince kupon da yattı.

oraya olin +13.5 handikap yazmakla olmuyo bu işler, sen tahmini yazdığında handikap +2.5'tu zaten.

Adsız dedi ki...

@Miraç

Bülten en başında Olin Gençlik maçı için 13,5 handikap verdi, eğer handikap değişmeden önce o maça oynadıysan +13,5 sayı handikap geçerli olur. Ama handikaplar değiştikten sonra oynarsan senin dediğin doğru. Dolayısıyla ben handikaplar değişmeden önce yazdım bu maçı, o yüzden yani. Umarım anlatabilmişimdir.

Miraç dedi ki...

hayır yanılıyosun, ben sen postu girer girmez bilyonerden oynadım ve handikap +2.5'tu.

iddaa.com'daki oranı diyosan onun bi güncelliği yok. sen postu girdiğin anda, bi iddaa bayine gitseydin sende o oranlarla oynayamazdın kuponu.

kazandırdık diyebilmen için yazdığın kuponun oynanabilirliği olması lazım.

Adsız dedi ki...

Ufak bir yanlışlık oldu o zaman. Ben handikap değişmeden yazdığımı düşünüyordum. Bilgi için sağolasın. Ayrıca yanlış bilgi vermek gibi bir niyetim yoktu.

Miraç dedi ki...

rica ederim önemli değil, ben de senin kötü niyetli olduğunu iddia etmiyorum zaten ama tahminleri yaparken bilyoner, nesine gibi sitelerden o anki handikaplara bakarsan daha sağlıklı olur bence. iyi şanslar..

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.