Advertisement

Tofaş: 64-60: Mersin BŞB ( Alan Razı Satan Razı)

6 maçlık yenilgi serisini geçen hafta Antalya BŞB deplasmanında bozan Tofaş, Mersin BŞB'yi sahasında mağlup ederek playoff iddiasını sürdürdü. Salona gitmektense SKYTürk'te 4 saatlik maç keyfi yaşamayı tercih ettim. Livescore'dan sık sık takip etmeyi ihmal etmedim tabii. İlk çeyrekte 7-20'lik Mersin BŞB farkını gördüğümde şaşırdım biraz. Daha doğrusu Mersin'in iyi savunma yaparak başlamasına şaşırdım. 10 dakikada sadece 7 sayıya izin vermişler, helal olsun diyorum. İkinci çeyrekte toparlanan Tofaş, farkı 6 sayıya kadar indirerek girmiş soyunma odasına. Üçüncü çeyrekte 23-14'lük seri ile öne geçmişler ve bu dakikadan sonra da oyunu bırakmamışlar. Ev sahibi ekipte Mehmet Yağmur 15 sayı-3 ribaund-2 asistle; Bowman- 13 sayı-9 ribaundla, Kolaric 13 sayı-3 ribaundla mücadele etmiş. Marko Kolaric için ufak bir parantez açmak gerekirse, Nihat İziç tarafından pek tercih edilmeyen bir oyuncu Marko. Hatta bir ara gönderilmesi bile gündeme geldi. 13 sayıyla galibiyette en önemli katkıyı o yapmış. Cihad Şahin'in 9 sayı-9 ribaund-3 asistlik performansı da etkileyici. Konuk ekipte ise Asım ve yabancılar ön plana çıkmış. Ev sahibi ekip bu galibiyetle bitime 2 hafta kala playoffa kalma umudunu devam ettirdi. İki zorlu maç, -Türk Telekom-Beşiktaş Cola Turka- onları bekliyor. Bu iki maçtan bir galibiyet çıkaracaklarını düşünüyorum. Bakalım görelim.

TOFAŞ (64): Mehmet Yağmur 15 (2 asist), Orçun Göllü (2 asist), Brandon Bowman 13 (9 ribaund), Melih Sevda 3 (2 ribaund), Can Altıntığ 3 (5 ribaund- 2 asist), Lamar Butler 2, Cihad Şahin 9 (9 ribaund), Nezih Özbakır 2, Sean Morgan Denison 2 (1 ribaund), Marko Kolaric 13 (3 ribaund- 1 asist), İlkan Karaman 2

MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE (60): Asım Pars 15 (8 ribaund- 2 asist), Nedim Yücel 8, Altan Erol 4 (1 ribaund), Vincent Grier 13 (6 ribaund- 2 asist), İnanç Koç (5 ribaund), Onur Aydın (1 ribaund), James Baron 2 (1 ribaund), Dominic James 13 (6 asist), Goran Nikolic 5

1.PERİYOT: 7 -20
2.PERİYOT: 22-15
3.PERİYOT: 23-14
4.PERİYOT: 12-11
Tofaş: 64-60: Mersin BŞB ( Alan Razı Satan Razı) Tofaş: 64-60: Mersin BŞB ( Alan Razı Satan Razı) Reviewed by Adsız on 18:17 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.