Advertisement

Soğuk Havada Sıcak Maç



Bugün Fenerbahçe Ülker geliyor Bursa'ya. Eee haliyle ben de maçtan 3 saat önce yerimi alacağım. Bu maçla beraber sahalara geri dönüyorum. SalsaBasket'te yazıyordum ara sıra ama kendi blogumda istediğimi yazmak bambaşka bir keyif. Neyse efenim, elimden geldiğimce güncel tutmaya çalışacağım burayı. SalsaBasket'te daha çok nostaljik konulara değiniyorum takip ediyorsanız. Orada da çalışmalarım sürecek. Ama burada kendimce, bulutların ötesini de görerek yazmak istiyorum. Oyak Renault - Fenerbahçe Ülker maçı geri dönüşüme zemin hazırlayacak. Salsa için maç yazısını yazacağım, burada da bu maç hakkında birşeyler karalarım. TBL'de diğer maçlar da güzel geçeceğe benziyor. Hele bir maçlar bitsin, hepsini toparlarız. Vatana millete hayırlı olsun bakalım bu dönüş.
Soğuk Havada Sıcak Maç Soğuk Havada Sıcak Maç Reviewed by Adsız on 12:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.