Advertisement

İddaa'nın Sahtekarlığı!


Şu postta da yazmıştım, İddaa basketbol maçlarındaki handikaplarla son dakikalarda oynayabiliyor diye. Bir kez başıma gelmişti bugün de Banvit - Efes Pilsen maçı için Banvit'e verilen handikap 5.5'ten 8.5'e çıkartılmış. Böyle bir tuzağa düşmemek için sık sık iddaa.com'a girip bakmak lazım handikaplara. Peki internetten takip etmeyenler ne olacak? Mesela ben gazete aldım, 5.5 yazıyordu, iddaa.com'a bakmazsam yeni handikabı öğrenemeyeceğim. Ayrıca İddaa'nın böyle bir saçmalığı neden yaptığını da düşündüm cevap bulamadım. 17. hafta için İddaa Tahminleri kısmında Banvit - Efes maçını yazmıştım 5.5 handikap olarak. Eğer handikap değişmeseydi, tutmuş olacaktı. Bahis oynayan arkadaşlar bu konu üzerinde durmalı diye düşünüyorum, İddaa'ya da sövdüğümü buradan belirtiyorum.
İddaa'nın Sahtekarlığı! İddaa'nın Sahtekarlığı! Reviewed by Adsız on 23:52 Rating: 5

1 yorum:

Adsız dedi ki...

maçların hepsi tuttu efes banvit macından yattı böle iddanın ben ta..

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.