Advertisement

MixBasket 2 Yaşında

Tam 2 sene önce bugün bu yazı ile başlamıştı herşey. Oynamaktan, seyretmekten zevk aldığım bu sporu bir de yazarak seveyim diye çıktım yola. Memlekette Salsa haricinde Türk Basketbolu hakkında yazan da yoktu, eksikti veya azdı bir şekilde. Hala o ilk günkü heyecanımı taşıyorum üzerimde. Kılı kırk yarmak deyimi tam bana uyuyor bu bağlamda. 2 senelik bu yolculuğumuzda zaman zaman kopmalar yaşadık. Hayat, okul gereği. Geçen bu süre zarfında geriye dönüp baktığımda 1,343 yazı yayımlamışım, bununla beraber 1,344. Elbette başlarda takip edilmeme duygusu veya "acaba insanlar benim yazılarımı iyi buluyorlar mı" soruları vardı beyinde. Şimdilerde ise pek düşünmüyorum bunları. İyi kötü bir hitimiz var, gidiyoruz bu yoldan. Yazdıkça yazası geliyor insanın, sizin de böyle bir fikriniz varsa bence hemen uygulamaya koyun. Şuana dek hatalarım mutlaka olmuştur, ama hep iyiyi, güzeli ve doğruyu bulma peşinde koştum, böyle de sürecek. Umarım takipçiler memnundur blogdan, varsa eleştirileriniz tabii ki yorum kısmından iletebilirsiniz.
MixBasket 2 Yaşında MixBasket 2 Yaşında Reviewed by Adsız on 18:56 Rating: 5

2 yorum:

Mücahit dedi ki...

2 Yaşında Maşallah.Zaman ne kadar çabuk akıp geçiyor değilmi.Ama eğer 2 senedir blog yazıyorsanız kesinlikle bağımlılık yapmıştır demektir.

Allah Devamını Getirir İnş. Tebrikler Mixbasket :)

HayattanSıkıldıgımda dedi ki...

Tebrikler abi.Nice senelere inş.

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.