Advertisement

TRT'den Müthiş Yayıncılık Örneği (!)

Çoğu sporseverin TRT'yi sevmeme ya da sempati duymama nedenlerinden sadece biri. Bugün oynanan Türk Telekom - Gran Canaria maçını seyretmek için gecikmeli olarak açtım TRT 2'yi. Tam kolamı ve cipsimi hazırlayıp keyifli bir akşam geçirmek isterken kendimi bir anda Vakıfbank Güneş Sigorta'nın voleybol maçını seyrederken buldum. Önce ne olduğunu anlayamadım, daha sonra alt yazıda Telekom maçının voleybol maçı bittikten sonra yayına gireceğini okudum. Kapattım sinirden, geçtim livescorenin başına. 11 tane kanalınız var da, aynı saatte olan iki maçı da TRT2'ye almak nasıl bir mantık? Düz olduğu belli. İkisinden birini hiç yayınlamayın daha iyi. Benim düşündüğüm gibi voleybol maçını takip edenler de düşünmüştür, onlar da sinir küpü olmuştur ekran başında. Kürtçe için kanal bile açtınız be, daha ne diyeyim ki? NTVSpor ve NTV'nin TRT'ye neden tercih edildiği daha net anlaşılıyor. Ayrıca basketbol yorumcusu kim acaba? İnsan hiç mi terim kullanmaz 4 maçtır? Tatsız tuzsuz, ruhsuz yorumlarla Nur Germen'i bile arattırdı. Yazdıklarım havada kalacak az çok tahmin ediyorum ama bana katılan okuyucular da mutlaka vardır eminim.
TRT'den Müthiş Yayıncılık Örneği (!) TRT'den Müthiş Yayıncılık Örneği (!) Reviewed by Adsız on 22:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.