Advertisement

Jürinin Türk Kıyağı


Beko All-Star 2009'da smaç yarışmalarını izleyenler farkettiler mi bilmiyorum, Sinan ve Tufan'a geçilen puan kıyağını. Prowell ve Forte, rahat rahat finale kalacakken, jüri güzellik yapıp Sinan'ı da devreye soktu. Ibekwe son smacında istediğini başaramadı, 7 verdiler, Tufan'ın düz smaçlarına bile 8-9 verdiler.. Prowell'in el değiştirip vurduğu hayli zor smacı, kaçırdı jüri üyeleri, arada kaynadı.. O smaç bence 10'luktu.. Tam puan almalıydı, es geçildi. Sence hakeden kimdi diye soracak olursanız, Prowell'di diye düşünüyorum.
Jürinin Türk Kıyağı Jürinin Türk Kıyağı Reviewed by Adsız on 22:43 Rating: 5

2 yorum:

Mesut Ulukök dedi ki...

Prowell da aşırı hayal alemindeydi be hoca. :)

Adsız dedi ki...

Öyleydi ama o el değiştirip vurduğu smaçta ben dedim olay budur diye.. Ayrıca daha bir estetikti sanki Quan.. Ayrıca değeri 80bin Euro'ymuş.. Şaşırdım kaldım..

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.