Advertisement

2009'a Oyak Renault Damgası!


Diye bir başlık açma gereği duydum. Net üzerinde takip ediyorum da, Oyak ile ilgili sadece Anıl'ın SalsaBasket'teki yazısına rastlayabildim. Ayrıca Yücel Platin röportajı.Halbuki NBA meraklısı olup da TBL takip edenlerin olduğunu biliyoruz. Ama yazmıyorlar, neden? Popülerlik yok..

  Bu sene içerdeki her maçına gittim Oyak'ın. Mütevazi kadroda işi bilen bir coach, 1-2 tane basketbolu iyi bilen adam buldun mu, ligde sıkıntı çekmiyorsun. Alex Gordon ve Joseph Jones'i Yücel Hoca bulmuş getirmiş. "Basketbol Panorama" programında söylemişti. Yücel Hoca, öyle bilgili ki bulduğu adamların özelliklerine göre takımı oynatmasını çok iyi beceriyor. Mesela geçen sene Andre varken fast-break atmayan Oyak, bu sene Alex'in gelişiyle fast breaktan çok sayı buluyor. Her maç neredeyse 10'a yakın. Basketbolun artılarıyla müthiş işler başarıyorlar. Öncelikle Yücel Hoca'yı gönülden tebrik ediyorum. Zaten All Star'da Türk Karması'nın başında olması da onu mükafatlandırdı. Anıl demiş; Alex listede bile yok, ama Yabancı Karması'nda seçilmiş diye. Ben Alex'in hakettiğini düşünüyorum, TBF yönetimi Alex'i oylama listesine koymamışsa suç ne bende ne sendedir Anıl.. Turgay Demirel'in adamlarında hata.. :)
2009'a Oyak Renault Damgası! 2009'a Oyak Renault Damgası! Reviewed by Adsız on 12:31 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.