Advertisement

Oradaydım: OYAK RENAULT- MUTLU AKÜ SELÇUK ÜNV.

Artık abone olmaya başladık Oyak maçlarına. Dün yağmura rağmen salon baya doluydu. Gayet güzel ve çekişmeli bir maç izledik.




Yazının başında bir konuya değinmek istiyorum. SalsaBasket'te de belirttim cevap gelirse edit olarak buraya da koyacağım. Oyak Renault'un head coachu Yücel Platin yoktu maçta. Takımı Sabri Can yönetti. Yücel Hoca'nın neden çıkmadığı konusunda bilgisi olan varsa yorum kısmına yazsın bir zahmet.

Edit: Yücel Hoca Banvit maçında 2 teknik faul aldığı için bu maça çıkamamış. Bilgi için SalsaBasket'e teşekkürler.




Maça Alper Saruhan'ın iki 3'lüğü ile başladı Oyak Renault. Selçuk Üniversitesi ise Ekene,Saunders ikilisini pota altında kullanarak başladı. Evren Büker'in bu hafta takımdaki rolünü alması Oyak'ı bir seviye üste atlattı bunu gördük. Pota altından hiç faydalanamayan Oyak Renault (bunda Ekene Ibekve'nin de büyük rolü var) Alex Gordon'un içeri penetreleri ve Evren'in bireebirleriyle rakibine kafa tuttu. Selçuk'ta İlker Türel çok iyi bir maç çıkarttı. Ekene ve Edmund Saunders bu maçta pek ortalarda olmasalar da bu ikili kaşla göz arasında 20 sayıya ulaştı. Konuk ekipte sürpriz bir isim İsmail Çevik'ti. 26 dakika dolaylarında süre aldı ve 10 sayı kaydetti. Takımının en iyilerinden biriydi. Ufuk Kaçar'ın bileğinden sakatlığı varmış bu arada, pek süre alamadı. Oyak Renault'ta Joseph Jones dahil tüm sayılar iki sayılık veya üç sayılık şut olarak geldi. Hatırladığıma göre Oyak'ta 2 kez birebirde tam bir pivot sayısı diye tabir ettiğimiz sayı geldi. Biri Joseph Jones, diğeri Nedim Dal. Nedim Dal demişken, nefesi yetmemeye başlamış artık. Geriye zor koşan ve tribünleri çileden çıkaran (iyice!) bir oyuncu olmuş. Dün müthiş bir asisti vardı yalnız Alex Gordon'a.. Buram buram kalite koktu o pasında.





Maç son periyoda kadar kafa kafaya gitti. Son periyotta Alex Gordon iyice gaza geldi, Evren Büker gaza geldi, seyirci zaten gaz; maç Oyak'a geldi. Halbuki hakemler 2. periyotta Oyak aleyhine o kadar bariz fauller çaldılar ki umutsuzdum. Selçuk coachu Cengiz Karadağ ne denediyse olmadı, devamlı aradı o kurtarıcı oyuncuyu.. Bu takımın kurtarıcı oyuncusu her zaman Monty Mack olmuştur.. Ondan sonra da Ekene Ibekve.. Monty 6 sayıda kaldı ki neredeyse imkansız çift haneli sayılara erişememesi.. Bence bir sakatlığı veya hastalığı vardı Monty'nin.. Bu da Oyak'a yaradı. Maçın son 2-3 dakikasında İlker Türel turnikeye gitti, hücum faul kararı çıktı, ortalık karıştı. Zaten hakemlerin Oyak aleyhine olan kararları tribünleri çıldırtmıştı, üstüne İlker hakemlere itirazlarını sürdürünce ortalık karıştı. Cengiz Hoca da çığrından çıkınca bir de teknik faul çaldılar ve maç orada bitti. Alex Gordon'un çok iyi bir atıcı olduğunu biliyoruz zaten. Onun için de ayrı bir şeyler karalayacağım. Şimdilik Fenerbahçe Ülker'deki Marques Green'den daha iyi olduğunu söylesem çoğunuz bana hak vereceksiniz..





Karman çorman bir yazı oldu ancak; nette veya gazetelerde Oyak Renault maçlarını yorumlayan yazılar bulmanız haylı güç.. Bursalılar ve meraklı basketbolseverler için yazmaya devam edeceğim Oyak Renault'u.





Ben bu takımdan zevk almaya başladım. Gün geçtikçe salonun dolduğunu da görüyorum. Bursa'da oynanacak her Oyak maçına gitmeye çalışacağım.. Özellikle Bursa'da yaşayan basketbolseverlere sesleniyorum; bu takıma destek verin, en azından Alex Gordon, Evren Büker gibi 2 ateşli oyuncu bunları hak ediyor. Okuduğunuz için teşekkürler.
Oradaydım: OYAK RENAULT- MUTLU AKÜ SELÇUK ÜNV. Oradaydım: OYAK RENAULT- MUTLU AKÜ SELÇUK ÜNV. Reviewed by Adsız on 13:07 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.