Advertisement

Çocuklar İnanmış!



3 gündür yazmıyorum... Okul falan derken.. Şimdi yazayımdedim.. Fransa-Türkiye maçına değineceğim tabi.. Ender'ine Kerem'ine hepsine teşekkür edeceğim. Hakkaten inanmış çocuklar. Oyunu istedikleri her halinden belli oluyordu hepsinde. Fransa'nın üstüste iki airballı var onu görünce tamam dedim zaten. Ender Arslan.. Nolmuş bu çocuğa. Atamadığı 3lükleri sokmaya başladı (son saniye basketi de geçerli olmalıydı). Kerem ikilisi zaten hep iyiler. Oğuz Savaş da savaşçı.. Tanjevic'i bile sevdim o gün. Tony Parker'a rağmen farklı aldık maçı. Sinan'ından,Engin'ine-Fatih Solak'ından Barış Hersek'ine bu çocuklara teşekkürler... Fatih Solak demişken, Tarık Qirksay,Turiaf ikilisi o blokları hayatları boyunca unutamazlar :)
UKRAYNA'DA POLONYA BİLETİNİ ALMAK ÜZERE... BAŞARILAR 12 DEV ADAM!
Çocuklar İnanmış! Çocuklar İnanmış! Reviewed by Adsız on 13:41 Rating: 5

2 yorum:

Official Editor dedi ki...

okulllar açıldı dimi :)) hayrılı uurlu olsn :)

Adsız dedi ki...

Aynen yaa.. Blog nerdesin abi die aradı bend e geldim :P

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.