Advertisement

MixBasket Kimdir, Nedir?

İsmim Ozan Aktay. Küçüklüğümden beri sporu seven ve sporla haşır neşir olan insanların arasında büyüdüm. Bendeki bu spor tutkusunun geçen her gün artacağını biliyordum. Çoğu insan gibi sokaklarda futbol oynadım. Yaşım 10-11'e geldiğinde futbol merakı sardı ve Bursaspor'da profesyonel olarak futbol yaşantım başladı. Yaklaşık 3 yıl kadar Bursaspor'da oynadım. Futbol oynuyorken basketbol da oynuyordum arada. Futbolu profesyonel olarak bıraktıktan sonra basketbola ağırlık vermeye başladım. Daha sonra giderek bu bir tutku haline geldi. Bursa'nın amatör kulübünde oynadım kısa bir süre. Bunun dışında kulüpte oynamasam da basketbolu iyi oynadığımı düşünürüm, çoğu arkadaşım da öyle söyler. Profesyonel olarak oynamak benden geçince "En iyisi yazmak." diye düşündüm. Zaten edebiyatı, Türkçe'yi çok seviyorum, gazetecilik de hoşuma gidiyor. Tüm bu bileşkeler beni buraya yöneltti. Şu sıralar Tofaş ve Oyak Renault'un maçlarını -büyük aksilik olmadığı sürece- salondan takip ediyorum. Sıkı bir Beko Basketbol Ligi takipçisiyim. Euroleague, TBBL, TB2L ise orta derecede. NBA'den ise nefret ederim. Kendi basketbolumuz varken, basketbolumuzu insanlara tanıtmak varken NBA niye? Tabii ki ara sıra NBA maçlarını da seyrederim. Basketbol ile ilgili yazılarımı ilk yazmaya başladığımda 14 yaşımdaydım ve AnkaraBasketbol'da yazmaya başlamıştım. Sonra kısa süreliğine Basketurk.net'te yazdım. 1,5 yıldan beri kendi basketbol blogum olan MixBasket'te yazıyorum. Ayriyetten çoğu basketbolseverin yakından tanıdığı ve severek takip ettiği SalsaBasket'te de yazmaktayım.

Yazarlık Geçmişi

Ankarabasketbol.com (2007)

Basketurk.net (2007)

Salsabasket.net (2010)

Bahisexpert (2010- Halen)

Bol Basket (2010- Halen)

Bahislekazan (2010- Halen)


İletişim: ozanaktay@windowslive.com

Facebook: Ozan Aktay

Twitter: Ozan Aktay

Ya da aşağıdaki iletişim formundan sorularınızı iletebilirsiniz.



MixBasket Kimdir, Nedir? MixBasket Kimdir, Nedir? Reviewed by Adsız on 22:01 Rating: 5

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.