Advertisement

Bursa'daysanız...


Renault'un yeni yabancısı Mike Rose ile konuşuyorum bu aralar. Henüz Türkiye'ye hiç gelmemiş, anlattım biraz. Türkiye'de Efes Pilsen'den başka takım duymadığını söyledi, bahsettim diğer takımlardan da. Renault'tan bahsettim. Mütevazı bütçeyle playoff kovalayan bir takımda oynayacağını belirttim. Dedim, Yücel Hoca çok hırslıdır, good falan dedi. :) Türk kızlarını da sordu haliyle. Yavaş ol dedim baba, daha gelmemişsin ülkeye, hatun soruyorsun. Ve son olarak da "Play 1 on 1 match" deyince eyvallah dedim baba, hele bi gel sen, yaparız. :) Ağustos'un ortalarında gelecek Bursa'ya.. Meraklısına duyurulur, 1 on 1'de Mike'ı yenerim diyene de ... :)
Bursa'daysanız... Bursa'daysanız... Reviewed by Adsız on 22:16 Rating: 5

1 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

güzelyalı iskeleye gideriz karşılamaya...

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.